Monday, June 2, 2014

Една гушка од детенце многу говори... One hug by a child means a lot

Во животот научив да се радувам, а понекогаш и да се однесувам како дете зашто од нив учам вистински да љубам, да се радувам, да почитувам, да не бидам “човечки ѕвер”, туку да бидам мудар во својата слобода, која ми ја даде Бог. 

Да проникнам од детско срце, кое гледа само убавина, чиста и отворена за секого – за мене е блаженство!

In my life I have learned to be happy, and sometimes to act like a child because from them I learn to love truly, to be happy, to respect, and not to be "human beast", but to be wise in my freedom, which God gave it to me.

To permeate from the children's heart, which sees only beauty, clean and open to everyone - for me it is a bliss!







"Во свет каде животот не го брои времето...
за само еден момент кога нешто чудно се случуваше,
вознесуваше, говореше..." од книгата "Реки Вавилонски", стр.46

"In a world where life does not count the time ... 
for just one moment when something unusual was happening, 
it was ascending, speaking ..." from the book "Rivers of Babylon", pg. 46



Е овие малечки, секојпат кога ќе одам кај баба да ги видам, не ме оставаат ни минута сам. Секоја минута се слуша зборот "бато, бато..."  Ќе појдам надвор, и тие по мене; кога ќе треба да се легнеме, ќе се испокараат кој да спие со "бато". Многу се интересни и златни!

Every time when I go to visit my grandma and them as well, these little ones don't leave me alone even  minute. 
Each second you hear the word "bato" (brother. that is how they always call me). I go outside, they follow me; when I have to go to bed, they star fighting  for who will sleep with "bato". 
These little one are so funny and cute!




 Од устата на младенците си приготвил пофалба, Господи! 
From the mouth of the infants, You have perfected praise, O Lord!







На некого му славиме роденден! :)
Someone has a birthday! :)

                                                 Уште едно слатко  русинче:) 
Here is one more adorable little russian one!




 Со ништо на овој свет не може да се замени детската љубов! 

Ве гушкаме со Антониј!:)


There is nothing in this world that could ever replace the child's love.
Anthony and I hug you all!

Денот кој го создаде Господ за да се зарадуваме и развеселиме во него!
Христос Воскресна!

This is the day that The Lord has made let us rejoice and be glad in it!
Christ is Risen!



 Како покрај вакво дете да не се биде дете?:)

How can you not be like a kid when you are with a kid?













А ова е едно мало грузинче. :-)



No comments:

Post a Comment