Monday, March 5, 2018

Откровение



4ти Март, 2018 недела
Недела е - ден за Господа. Истиот Нему ќе Му го посветам
Затоа што пред 27 год. Тој ми подари ден кој врви до денес.


Ете го мојот ден, ете ги моите години, еве сум јас, се уште живо битие! И денес ги отворив очите. Се разбудив и денес за да се прекрстам пред почетокот на денот. Малку е различен од останатите заради новата животна година во која зачекорувам. По својата традиција, пак ќе нанижам неколку слова. Многупати, односно често, тие повеќе откриваат отколку устата. На овој ден тие нека говорат. Ако утре кажат да напишеш нешто на празната страна која годината ја носи, помисли ли што ќе напишеш? Не ја прави празна во годината и во земниот живот.
Што да кажам, постигнав ли нешто? Не, само уште повеќе ја видов и ја гледам својата падната природа. Катадневно ги гледам и нижам своите прегрешенија. Умирањето не е страшно. Страшно е да застанам пред Бога затоа што се откриваат гревовите. Што да изнесам пред себе за да се пофалам? За она ли за кое Те нажалував, а Ти со љубов го покриваше тоа.
Го “славам” во туѓа земја во која што не се родив но зар тоа е важно. Всушност каде и да сум во овој свет, туѓина е секаде. Кај Бога сме дома. Само во храмот Божји силно чувствувам дека сум дома. Од таму извира топлина, радост, љубов...
Распнатиот Христос не покрива сите. Богородица, нашата Мајка, ги слуша нашите лелеци и мајко-љубовно не храбри. Светиите, ќе кажев “нашите браќа и сестри,” но далеку сум од тоа јас заради многуте безаконија - тие наши застапници го молат Бога за нас.
И така душо моја возљубена и многу пожелна, радост моја и венец, биди мирис направен од кипар сладок и жртва пријатна за на Бога благоугодна да бидеш. Умножи го дарот на љубовта и насмевката во твоја полза. Стори го секој збор да биде зачнат со сол на божествената благодат.
Затоа, според словата на една моја сестра, голем да растеш во верата. Љубовта да ти биде неограничена кон сите и за сѐ! - Подај Господи и благослови!










1 comment:

  1. Ова сведоштво го споделувам со партнерите кои страдаат во нивните врски бидејќи постои трајно решение. Мојот сопруг ме остави мене и нашите две деца за друга жена три години. Се обидов да бидам силна само за моите деца, но не можев да ја контролирам болката што го мачеше моето срце. Бев повреден и збунет. Ми требаше помош, па истражував на интернет и наидов на една страница каде што видов дека д-р Елен, која работи на правопис, може да помогне да се вратат саканите. Ја контактирав и таа ми направи посебна молитва и магии. На мое изненадување, мојот сопруг повторно се врати дома по 2 дена. Така се обединивме и имаше многу љубов, радост и мир во семејството. Можете исто така да контактирате со д-р Елен, моќен магија за решенија
    1) Врати се дечко
    2) Повторно обединете маж или жена
    3) Ако имате кошмари
    4) Исцелување на ХИВ и рак
    5) Моќен магичен прстен
    6) Магија за среќа
    7) Раскинување на опсесијата
    8) Проблеми со породувањето и бременоста
    9) среќен лотарски број
    Контакт преку е-пошта: ellenspellcaster@gmail.com Можете исто така да го Whatsapp +2349074881619

    ReplyDelete