Friday, April 3, 2020

Поткрепа


Јануари 26, 2014







Прекрасен ден во ладната зима. А што со мене? Имам ли јас чувства за да љубам? Некоја чудна збунетост ме држи. Не сакам да бидам себичен и само за себе да мислам. Речено е дека човекот пред женидба е како половина од своето тело и наоѓајќи ја својата втора половина, станува потполен. Да, има вистина во кажаното. Нели и бракот е од Бога благословен. Во Светото Писмо пипува дека “двајцата ќе бидат едно тело.” 
Многу чуден страв ме јаде. Страв, кој што не ми дава да тргнам по “Јана,” или по “Пана.” Него ајде многу да не зборувам за “Пана,” зашто не сум за тоа. А за “Јана?” Некако се плашам, но зошто? Од што? Да имам жена и да живеам брачен живот? Помислите ми велат: “Ајде, ајде, не биди како мало дете.” Па и така е. Ако во животот не знам што сакам, кој друг треба да знае? Даниел, кој живее со соседната соба? Секако дека не. Често двајцата разговаравме на оваа тема и тој ќе ми речеше:
  • Ти Стојан не си за монах, барем јас така мислам. Ти ќе се ожениш и ќе бидеш добар татко на твоите деца. 
  • Никогаш не знаме што животот ќе ни донесе, му одговорив. А за деца да, многу сакам деца. 
Овој саботен ден беше студен, но прекрасен. Отидов во град на ручек со Маргарита, девојката која што ја запознав пред неколку недели. Постара е три години од мене, но тоа не е важно. До душа не ми е девојка за да внимавам толку многу на разликата во годините. Се заљубив во неа, дури и во лице тоа и го реков, но се договривме да си дадеме време, па ќе видиме како ќе се одвиваат работите. А колку пак се само топли нејзините прегратки! Се чувствувам како дете кога ќе ја гушнам. Вечерва, пред да си замине со мајка и од служба, пак се гушнавме. Таа стоеше до колата и ме поздрави со зборовите:
  • До завтра.
  • Само толку, и велам?
  • Знам, вели таа, дека сакаш да ме гушнеш.
  • Е знаеш што сакам јас, смеејќи се и одговорив.
И така со гушка се испративме. Како е да е, да се вратам назад, на пладневното време во град. Отидовме на ручек во Applebee's. Таа беше малку тажна зашто вчера имала непријатна ситуација во нејзиниот апартман со нејзините цимерки, но беше во добро расположение, како што би рекле американците, “in a good mood.” 
Ручекот го плати таа. Се засрамив од нејзината настојчивост.
  • Не, те молам, и велам.
  • Ајде престани, таа ми вели и дополнува: мисли како ти да си платил. Денес сакам јас да платам.
  • Барем јас ќе оставам тип, и возвратив. 
  • Договорено.
Прошетавме малку наоколу и ја однесов со колата до нејзиниот колеџ. Не знам зошто, но на моменти како да се опијанував од нејзиното присуство. Вечерва, за време на службата, стоев од десната страна во храмот, со бројаницата во рака, и во неа зјапав.
  • Престани да гледаш во неа, на служба си, се прекорував себе си.
Ако треба нешто да биде со нас двајцата, ќе биде.
  • Господи, си велев во себе, барем оваа девојка е воцрковена, верува во Тебе, се труди на оди на служби и да живее побожен живот. Сепак, Ти најдобро знаеш што е најдобро за мене.
Важно е својот дел од брачниот живот, човек да го помине со личност со која што ќе има разбирање. Познавам пријатели каде што мажот е против црквата, додека пак жената е побожна. За таквата жена, овој овој е тежок, но тоа е нејзиниот крст и треба да го носи. Никогаш не знаеме, како што пишува големиот црквоградител, св. Павле, дека преку верата на жената ќе се спаси мажот кој што е неверник и обратно. Бог промислува за сите нас!

II

А Снешка штипјанката… таа што ме сака како свој син и во искушенијата додека поминував, ми помагаше, ме мислела цел ден. Немав време да ја проверам електронската пошта и дури вечерта го сторив тоа. Имав неколку емејлови од неа. Во едниот ми напишала: “Не мора да ми одговараш, барем еден извичник да ми пратеше. “ Во последно време јас пак на секоја реченица и ставав извичник и сега ме закачкаше со тие извичници. “Те нема ни на фб да се вклучиш. Ме загрижи, цел ден те нема. Знаеш дека те имам на мисла. Каде отиде, што направи? Господ и Богородица со тебе!” Вака заврши нејзиниот емаил. А да, пред овој, добив уште еден емаил каде што пишуваше: “Каде се изгуби ти? Да не се врати пак на спиење? Знам дека си спанко, ама до то колку. :) А да не отиде накај Маргарита? (непоправлива лошотија сум, знам :) ) “ Оваа Снешка ме лови како некој вешт ловец. Mе знаe како дишам. Штом ќе дојде некој празник или некој интересен настан, поврзан со мене, веднаш добивам емаил со некоја фотографија од мене од пред неколку години, или некој линк на Преминпортал од некоја стара објава од моите.
       Секогаш и за сѐ го погодува вистинското време и точниот момент. Наутро се будам со емаил од неа и денот завршува на исти начин. Златна е! Многу се грижи за мене. Навистина е убаво кога човек знае дека некој мисли на него. Ако и пишам дека сум тажен, или пак дека имам некакви искушенија, до следниот ден таа ќе “копа” на интернет и ќе најде нешто поучно од Светите Отци, соодветно на мојот проблем, и ќе ми го испрати. На пример, попладнево денес, во 12:45 ми го напиша следниот емаил: “Читај го псалм 142 - смирена молитва на страдалник, а ова е извадок од псалм 137: кога ќе се најдам во неволја - Ти живот ми даваш, ја пружаш раката и Твојата десница ме спасува. Господ ќе направи што е добро за мене! Твојата милост, Господи, е вечна; делата на рацете Свои не оставај ги. Нашите вака би рекле во оваа ситуација. “Те читам како селски буквар.” Снешка ме чита и тоа како само…
Уште ова морам да го напишам, која таа ми го напиша денес а поврзано е со чувствата. И кажував дека имам измешани чувства и понекогаш ме совладуваат. Пак ме разбра што ме мачи, се разбуричкала во црковната ризница и еве што најде и ми испрати: “Живеејќи според чувствата, ние личиме на човек кој по цел ден оди по туѓите куќи, а само навечер се враќа во својата куќа за спиење. И така, својата будност ја посветува на смртта, а спиењето на бесмртноста. Ние доаѓаме кон себе, се враќаме во себе си само во сонот. Но и нашиот сон го сонува нашето јаве. т.е. и кога сме во својата куќа во бесвесна состојба ние ги сонуваме туѓите куќи: нашите се сетивни затоа што и ншето јаве е сетивно. И така, ние сме во туѓина, и туѓи сме и најаве и на сон. Ние сме непрестано надвор од себе. А Господ сака да нѐ врати во нас самите, во својот дом и во својата татковина.” 
Упс, ова болеше и ми дојде неочекувано. Првите мисли кои ми дојдоа откако го прочитав ова, беа: 
  • Се жалиш многу? Еве ти и молчи! 
Ме докрајчува Снешка со ваквите поуки а јас одлучив да почнам да ги запишувам и да ги препрочитувам. Некои текстови треба да се повторат и по втор пат. Сега ми одекнуваат во глава зборовите на Михаил Ренџов, кога еднаш ми рече: “поезијата не се чита, поезијата се препрочитува.” А јас уште и ќе додадам: “Повторувањето е мајка на знаењето.” 
“Славете Го Господа зашто е добар, зашто е вечна милоста Негова. Алилуја.” Моментално оваа црковна химна ја слушам на мојот iPad. Прекрасен псалм. Колку само ме опушта...Многу се насладувам!
“Кога некоја демонска помисла не напаѓа во нашето срце, не барај во твојата молитва едно или друго, туку мечот на солзите изостри го протов непријателот. Откако ќе настапиме против демоните со ваквото силно оружје, ќе ги натераме брзо да отстапат од нас,.”
  • Еее, те дотепав, ама ова сега го прочитав и морав да ти го пратам. Од преподобен Нил Синајски е. -  Снешка го прати својот последен емаил за денес.

9 comments:

  1. Мојот сопруг ме остави да бидам со друга жена по 12 години брак, тој патуваше на службено патување и не сакаше да се врати дома за да биде со своето семејство, барав помош кога наидов на д-р Ајаји, моќна магија фрлија. Му ја објаснив мојата ситуација и ми беше откриено дека мојот сопруг е маѓепсан од другата жена, затоа и заборавил на дома, доктор Ајаји направи магија и мојот сопруг беше ослободен од ропството и среќен сум што се врати дома. по 3 години разделба, ако ви треба каква било помош, не двоумете се да контактирате со д-р Ајаји на whatsapp / Viber: +2347084887094 или со е-пошта: drajayi1990@gmail.com

    Тој може да помогне и во следново

    * магија на лотарија за голема победа
    * Победете ја секоја судска магија
    * Билки кои ги убиваат клетките на ракот
    * Билки кои го раствораат миомот

    ReplyDelete
  2. ВИСТИНСКИ ИТЕН ЕФЕКТИВЕН СПЕЛ КАСТЕР ЗА ДА ПОМОГНЕ ДА СЕ ВРАТИ ПОРАНЕШНИОТ ЉУБОВНИК И ДА ГО СПАСИ БРАК
    Здраво на сите моето име Росалба сум преплавена со радост, сето тоа благодарение на Dr.GURU. Мојот сопруг ме остави за друга жена пред неколку години и бев многу уништена затоа што никогаш не му згрешив, останав со моите две деца и работа која малку се плаќа. Речиси се откажував додека не видов сведоштво на интернет за Dr.GURU како тој им помогнал на многу луѓе, па го контактирав изненадувачки 24 часа откако го направив она што докторот ме замоли да го направам, мојот сопруг се врати еден ден по магијата за молење. да му простам и ветив дека никогаш нема да заминам. Мојот сопруг се врати веќе 6 месеци и никогаш не сме имале никакви проблеми, мило ми е што не се сомневав во Dr.GURU. Сега сум сигурен дека и тој може да ги реши сите проблеми со брзо олеснување. Можете исто така да го контактирате за помош сега.
    Е-пошта: saguruu087@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Едноставно не можам да ја задржам оваа среќа за себе. Се омажив пред 10 години без да покажам дете, мојот сопруг почна да ме презира покрај свекрвата. Ме фрустрираше, барав помош на интернет, а потоа видов многу сведоштва за тоа како VOODOO LORD им помогнал на многу мажи и жени. Веднаш го контактирав на Whatsapp и му ја објаснив мојата ситуација, тој вети дека ќе помогне, ми даде некои инструкции што морав да ги следам за да дадам совршени резултати. Направив сè како што ми наложи, подоцна ми рече да одам во болница по 2 недели за тест за бременост  и на мое изненадување бев бремена и тоа беше навистина одлична вест за мене. Многу сум му благодарна затоа што родив прекрасни машки деца (близнаци) кои личат на нивниот татко. Сега сум мирен во мојата куќа со сопругот и свекрвата. Контактирајте го на Whatsapp +2348097014925..... е-пошта voodooconnect60@gmail.com

    ReplyDelete
  4. Еден сосед ми даде контакт со вуду господарот кога навистина ми беше потребна брачна помош затоа што господарот вуду му помогнал претходно. Имав сериозни проблеми во бракот затоа што мојата сопруга беше многу зависна од дрога и имаше маж кој ја снабдуваше со овие дроги. таа ме остави мене и нашиот син да живееме со човекот во друг град, но со помош на господарот на Вуду, успеав да ја вратам жена ми. Господарот на Вуду ми кажа дека гореспоменатиот човек всушност ја манипулирал мојата сопруга со некакви духовни сили. Но, сега се е во ред, нашиот дом сега е полн со љубов и среќа. Мојата сопруга сега е добра сопруга за мене и добра мајка за нашиот син, таа исто така престана да се дрогира и господарот на вуду го скрши духовниот синџир што злобниот човек го користеше врз мојата сопруга. Сите благодарение на Вуду господар. Ова сведоштво е едно од моите ветувања за него,  Можете исто така да го контактирате. Тој е многу моќен и верувам дека дефинитивно ќе најде решение за секој вид на проблем што ќе му го донесете. Пишете му преку е-пошта voodooconnect60@gmail.com....  WhatsApp +2348097014925

    ReplyDelete
  5. Дали вашиот маж одеднаш рече дека сака развод, а вие никогаш не сте го посакале разводот затоа што не можете да престанете да го сакате. Тогаш не барајте подалеку бидејќи Вуду господарот, големиот изведувач на магија е за вас. Кога мојот брак се распадна, навистина ми го скрши срцето, па дури и влијаеше на мојата работа бидејќи сè уште размислував и не се концентрирав. Навистина го сакам мојот сопруг, па барам начини да го вратам откако ќе живееме разделени неколку месеци. Наидов на сведочењето на еден човек кој рече дека можел да добие унапредување со помош на големиот господар на вуду, изведувач на правопис, па го зедов неговиот контакт и го контактирав. Му ги објаснив брачните проблеми и тој ме увери дека работите ќе бидат во ред, се надевав и ми кажа некои работи што треба да се направат за да ја постигнам мојата цел. Ги следев неговите инструкции и денес повторно живеам среќно со мојот сопруг, тој е навистина одличен изведувач на магија. Контактирајте со Вуду господар за секаков вид животни проблеми на  WhatsApp +2348097014925 или на е-пошта: voodooconnect60@gmail.com. нема да зажалите што контактиравте со него.

    ReplyDelete
  6. Само сакам да искористам уште една прилика да посведочам што повторно направи за мене овој голем маѓепсник Вуду Господар. Кога првпат контактирав со него, тој ми помогна да ги вратам мирот, љубовта и среќата во мојот брак со тоа што ме остави бремена, а исто така го натера мојот сопруг да престане да изневерува и да почне да се однесува одговорно. И сега само го натера мојот сопруг да го добие долгогодишното унапредување на неговото работно место со други бенефиции. Сега тоа е уште едно ниво на среќа во моето семејство поради овој голем, моќен и ефикасен магија. Контактирајте го сега и побарајте помош од неговите податоци за контакт voodooconnect60@gmail.com можете да користите и whatsapp + 234 8097014925... Тој е способен да прави чуда, тој повторно направи чуда за мене по втор пат.

    ReplyDelete
  7. Бев навистина тажна и повредена кога мојот сопруг реши да ме остави за девојка многу помлада од мене. Мојот сопруг е доста богат, така што наиде на многу дами. Сепак, тој е љубезен и грижлив човек, но оваа млада дама го доби на посебен начин што не можев да го објаснам. Во одреден момент помислив да и го одземам животот бидејќи мојот сопруг навистина ја сакаше, но еден пријател ме одврати од тој чин. Морав да барам духовна помош од Интернет, а потоа прочитав за различни прекрасни коментари за вуду господарот, многу луѓе даваа различни сведоштва за неговите добри дела и обновувањето на бракот. Ја зедов неговата е-пошта voodooconnect60@gmail.com од едно од сведочењата и го контактирав. Му кажав за мојот проблем и тој ми даде инструкции да ги следам и предмети да купам. Во рок од седум (7) дена мојот сопруг ги прекина сите средства за комуникација со злобната госпоѓа, се каеше и молеше за моја прошка. Ви кажувам големо благодарам господару вуду и засекогаш ќе бидам благодарен за вашата помош. Се надевам дека ќе го видите ова сведоштво бидејќи ветив дека ќе споделам сведоштво ако ми помогнете. можете да го контактирате и на whatsApp: +234 8097014925

    ReplyDelete
  8. Ова сведоштво го споделувам со партнерите кои страдаат во нивните врски бидејќи постои трајно решение. Мојот сопруг ме остави мене и нашите две деца за друга жена три години. Се обидов да бидам силна само за моите деца, но не можев да ја контролирам болката што го мачеше моето срце. Бев повреден и збунет. Ми требаше помош, па истражував на интернет и наидов на една страница каде што видов дека д-р Елен, која работи на правопис, може да помогне да се вратат саканите. Ја контактирав и таа ми направи посебна молитва и магии. На мое изненадување, мојот сопруг повторно се врати дома по 2 дена. Така се обединивме и имаше многу љубов, радост и мир во семејството. Можете исто така да контактирате со д-р Елен, моќен магија за решенија
    1) Врати се дечко
    2) Повторно обединете маж или жена
    3) Ако имате кошмари
    4) Исцелување на ХИВ и рак
    5) Моќен магичен прстен
    6) Магија за среќа
    7) Раскинување на опсесијата
    8) Проблеми со породувањето и бременоста
    9) среќен лотарски број
    Контакт преку е-пошта: ellenspellcaster@gmail.com Можете исто така да го Whatsapp +2349074881619

    ReplyDelete
  9. Неверојатно сведоштво за магионичар кој ми го врати сопругот. Среќно сум оженет со прекрасен и грижлив сопруг со две деца. Пред седум месеци се случи многу голем проблем во моето семејство, помеѓу мене и мојот сопруг. толку страшно што го однесе случајот на суд за развод. рече дека никогаш повеќе не сака да остане со мене и дека повеќе не ме сака. Така тој се спакуваше од дома и ме натера мене и моите деца да поминеме низ силни болки. Се обидов со сите можни средства да го вратам, по многу молење, но безуспешно и тој потврди дека ја донел својата одлука и никогаш повеќе не сакал да ме види. Така, една вечер, додека се враќав од работа, сретнав еден мој стар пријател кој го праша мојот сопруг. Затоа ѝ објаснив сè, па таа ми рече дека единствениот начин да го вратам мојот сопруг е да посетам магионичар, бидејќи и таа го стори тоа за да го врати својот љубовник. Потоа го следев нејзиниот совет и таа ми даде контакт со DR WALE WhatsApp :+2347054019402. веднаш му испратив на Д-Р Вејл порака на WhatsApp и му кажав за сите болки и неволји со кои се соочувам. Д-Р Вејл ми рече да не плачам повеќе и дека го користам, опушти ми го умот. По многу дискусии со Д-Р Вејл, платив за сите материјали и предмети потребни за да се изведе магијата, а магијата ме увери дека ќе го вратам мојот сопруг за една недела. Каква неверојатна изјава!! Затоа, тој зборуваше со мене и ми кажа сè што требаше да направам. Потоа, следната недела беше толку изненадувачки што мојот сопруг кој не ми се јавуваше во последните седум месеци ми се јави за да ме извести дека се враќа. Толку неверојатно!! Така тој се врати во куќата со многу љубов и радост и се извини за својата грешка и за болката што ја предизвика на мене и на моите деца. Потоа, од тој ден, нашата врска сега беше посилна од онаа како што беше порано со помош на DR WALE. Ќе ве советувам да контактирате со DR WALE WhatsApp/Viber +2347054019402 или е-пошта: drwalespellhome@gmail.com

    ReplyDelete